Cum comand un seif antiefracţie?

Comandarea unui produs se face prin email sau utilizând coşul de pe site. Vă rugăm să ne transmiteţi un email la adresa contact@seif-profesional.ro cu modelul dorit, cantitatea, datele de facturare şi adresa de livrare (inclusiv o persoană de contact cu numar de telefon, pentru curier).
În cel mai scurt timp vă vom raspunde la email. Factura o veţi primi în format electronic prin email când se confirmă plata. La cerere originalul va fi expediat prin posta/curier rapid. De asemenea, după confirmarea plăţii vă vom transmite şi documentele aferente seifului comandat (agrement tehnic seif, declaraţie de conformitate seif, manual de utilizare).

În cazul în care nu gasiţi pe site modelul dorit, vă rugăm sa ne transmiteţi un email cu specificaţiile dumneavoastră si vom încerca să vă gasim produsul potrivit, care poate nu este listat pe site dar există în portofoliile producătorilor cu care colaborăm.

Cum plătesc seiful?

Plata pentru seifurile antiefracţie se face prin transfer bancar în avans, în baza proformei transmise prin email.

Când se livrează seiful

Seifurile aflate în stoc se livrează prin curier imediat după confirmarea plăţii. Termenul de livrare este de 48 de ore lucrătoare.

Pentru seifurile care se livrează pe comandă, termenul de livrare este de 10 zile lucrătoare dacă seiful se află în stocul producătorului sau de 8-10 săptămâni dacă modelul solicitat se construieşte special pentru dumneavoastră.

Seifurile se livrează prin curier la sediul dumneavoastră. Curierul nu asigură manipularea seifului în sediu. Contracost putem oferi motaj pentru seifurile comercializate de noi.